Überblick über den Datenschutz

Diese Website verwendet Cookies, was die Verwendung von Cookies ermöglicht. Die Cookies, die als notwendig kategorisiert werden, werden auf der Grundlage der grundlegenden Funktionalität der Funktionalität verwendet. Wir verwenden auch Cookies, die verwendet werden, um zu analysieren und zu verstehen, wie Sie diese Website nutzen. Diese Cookies können nur in Ihrer Anwendung mit diesem Tool verwendet werden. Sie haben auch die Möglichkeit, diese Cookies zuzulassen. Die Ablehnung einiger dieser Cookies kann jedoch für Ihr Surferlebnis von Vorteil sein.

Diagnostyka

news

Główne niedomagania sprężarek, ich objawy i przyczyny:

1. Mała wydajność sprężarki.

•    nieszczelne zaworki sprężarki,
•    uszkodzone uszczelki głowicy,
•    zatarcie układu tłokowego,
•    nieszczelność zaworów układu pneumatycznego pojazdu,
•    niewłaściwa przepustowość przewodów i zaworów układu  pneumatycznego,
•    uszkodzony lub zablokowany układ oszczędzania energii.

2. Sprężarka pompuje olej do układu pneumatycznego pojazdu.

•    wytarcie układu tłokowego sprężarki,
•    nadmierne przedmuchy układu tłokowego silnika,
•    zbyt duży opór ssania powietrza doprowadzanego do sprężarki (układ ssący).

3. Sprężarka pompuje do układu pneumatycznego wodę (płyn chłodzący).

•    uszkodzona uszczelka w głowicy,
•    wada odlewu lub pęknięcie głowicy,
•    zbyt wysoka temperatura powietrza tłoczonego do układu.

4. Stuki  sprężarki.

•    zatarcia układu tłokowo-korbowego,
•    uderzanie tłoków o powierzchnię głowicy spowodowane zbyt grubą warstwą spalonego oleju na   denkach tłoków,
•    niewłaściwa przepustowość układu pneumatycznego pojazdu (na zmniejszenie przepustowości szczególnie narażony jest przewód i króćce tego przewodu, umieszczone pomiędzy sprężarką a zespołem osuszacza , a stuki słyszalne szczególnie przy końcowym wzroście ciśnienia).