Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Jak mogę regulować poziom doładowania?

Regulacja doładowania jest bardzo prosta. Jednak zależy to od typu regulatora. Dla standardowego aktuatora z upustem spalin, po prostu należy skalibrować aktuator na dane ciśnienie. Robimy się to przez zmianę długości drążka, który jest połączony z dźwignią zaworu upustu. Przy mechanicznych systemach kontroli doładowania, korekty może wymagać ustawień zaworu regulacyjnego – jednego lub więcej. Przy elektronicznych układach kontroli doładowania, może być konieczna ingerencja jednostkę sterującą silnikiem. W przypadku zewnętrznego upustu spalin regulacja nastepuje poprzez dokręcanie lub odkręcanie śruby regulacyjnej, wymianę sprężyn lub też ich podkładek.
WAŻNE: POMIMO ŻE REGULACJA DOŁADOWANIA JEST PROSTA, CZĘSTO WYMAGA DODATKOWO ZMIAN W SYSTEMIE ZARZĄDZANIA ZASILANIEM PALIWEM.