Przegląd prywatności

Chcąc udogodnić Ci korzystanie z naszej strony, wykorzystujemy pliki cookie, które są umieszczane na Twoim komputerze, telefonie komórkowym lub tablecie. Pliki te pomagają nam zrozumieć Twoje potrzeby i dzięki temu doskonalić funkcjonalności naszej witryny. Są one także wykorzystywane do dostarczania spersonalizowanych treści i reklam. Część z plików jest niezbędna do prawidłowego działania serwisu i jego funkcjonalności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie plików cookie, możesz łatwo zarządzać swoimi uprawnieniami, np. we własnej przeglądarce internetowej lub po wybraniu opcji Zarządzaj cookie. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.

Instrukcja montażu

news

1. Przed zainstalowaniem sprężarki  należy ustalić i usunąć przyczynę zużycia lub awarii poprzedniej sprężarki oraz niezależnie od tego:
•  usunąć wszelkie zanieczyszczenia z instalacji pneumatycznej samochodu doprowadzając wymiary przekrojów do pierwotnych.

UWAGA! Przewody o kształcie spiralnym lub wężowym z uwagi na skomplikowany kształt oraz brak możliwości dokładnego oczyszczenia powinno się wymienić na nowe.

•    wymienić lub naprawić niesprawne zawory pneumatyczne , szczególnie współpracujące ze sprężarką zawory upustowe i regulacyjne
•    sprawdzić czystość układu ssącego powietrza – w przypadku zanieczyszczeń luźnych lub osadów usunąć nieszczelność układu

2. Po zainstalowaniu sprężarki sprawdzić współpracę z instalacją pneumatyczną (czas pompowania, ciśnienie otwarcia zaworów itp. – zgodnie z  instrukcją samochodu), w przypadku niezgodności ustalić i usunąć przyczynę odchyleń.

3.   W przypadku zbyt głośnej pracy sprężarki sprawdzić:

•    system smarowania sprężarki

UWAGA! W przypadku kanałowego systemu smarowania zabrania się używania past uszczelniających pomiędzy kołnierzem sprężarki a gniazdem silnika.

•    luz między zębny kół napędzających sprężarkę
•   ciśnienie upustu powietrza i drożność układu pneumatycznego (szczególnie przewodu pomiędzy sprężarką a blokiem zaworów).